מהו המרחב המועדף ללמידה? 
האם הכיתה המסורתית מאפשרת את חווית הלמידה המיטבית?
האם יש לנו אפשרות ללמוד מתוך חוויה והפנמה?


כל השאלות האלו מניעות את תהליך התכנון למרחב מייצר למידה חוויתית. להצלחת המרחב נדרש שיתוף פעולה הדוק בין צוות העיצוב לצוות בית הספר מתוך ראיה כי חשיבה פדגוגית וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא ולנורמות המקובלות ישלבו כוחות ליצירת חדשנות חינוכית פורצת דרך.

סרגל המרחב XS/S/M/L/XL מאפשר בתהליך התכנון להגדיר את קהל היעד מתוך קהילת בית הספר.

בשימוש בסרגל זה מגיעים לכדי דיוק המרחב ומיקסום ההנאה והשימוש בו.

מרחב הלמידה שלך

קהילה 
צומחת   
XS \ S \ M \ L \ XL

מרחבים המאפשרים אינטרקציה

חברתית רב-גילית


מרחב דינאמי אינטרקטיבי - שיתופי
 

מרחב המאפשר העצמת דרכי חשיבה, הגברת תחושת הערך ופיתוח מסוגלות

למידה 
אקטיבית 
XS \ S \ M \ L \ XL

מרחב המאפשר סוגים שונים של למידה – עצמית, שיתופית, רב שיתופית, פרונטלית


מרחב שהגבולות בו ניתנים לשליטה ושינוי


מרחב המאפשר למידה משמעותית, חווייתית - דבר המעצים את ערך הלמידה

שיתופי 
בקטנה   
XS \ S \ M \ L \ XL

מרחב אינטימי למספר קטן של משתתפים


מרחב המאפשר שיח

מורה-תלמיד / תלמיד-תלמיד


מרחב המאפשר רמת קשב וריכוז גבוהה להעצמת חווית הלמידה