מהו מרחב מייצר הצלחה? 
האם המרחב הקיים מאפשר את התוצאה הרצויה?
האם יש לנו אפשרות לעבוד מתוך חוויה ולמידה?


כל השאלות האלו מניעות את תהליך התכנון למרחב מייצר הצלחה עסקית חוויתית. להצלחת המרחב נדרש שיתוף פעולה הדוק בין צוות העיצוב לצוות המקצועי של העסק, מתוך ראיה כי חשיבה עסקית מוכוונת מקצוע וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא ולנורמות המקובלות ישלבו כוחות ויפרצו את הדרך בתחומי הנראות העסקית, הייחודיות ורמת הביצועים של העסק = תפוקה גבוהה יותר=הצלחה.

סרגל המרחב S/M/L מאפשר בתהליך התכנון להגדיר את קהל היעד, המטרות והחוזקות בהתאם לערכי העסק.

בשימוש בסרגל זה מגיעים לכדי דיוק המרחב ומיקסום ההנאה והשימוש בו.

מרחב העבודה שלך

פנים 
אל פנים 
 S \ M \ L

מרחב אינטימי – למספר קטן של משתתפים, עד 3 אנשים.


מרחב שהגבולות בו ניתנים לשליטה ושינוי.
 

המרחב מאפשר למידה משמעותית בין אישית על הצרכים של הלקוח והתאמתם לערכי העסק.

פנים 
ארגוני 
 S \ M \ L

המרחב מאפשר עבודת צוות דינאמית משתנה בהתאם לאופי העסק.


המרחב מתוכנן כמרחב דינאמי היכול להתקבץ ולהתפרק בהתאם לכמות המשתמשים.


המרחב מאפשר למקסם את רמת הביצועים
של העסק ובכך להעלות את התפוקה.

קבלת 
פנים 
 S \ M \ L 

המרחב מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לקבל מידע ראשוני על העסק וליצור תדמית חיובית.


המרחב תפקידו כצומת דרכים – לנקז אליו את המבקרים ולהפנות אותם ליעדם.


המרחב מתוכנן כמרחב דינאמי – המאפשר לעסק שינוי והתחדשות בהתאם לרוח המקום.